/   2016 - 2017

Overraskelses-frikvarter

Tirsdag d. 4. oktober havde skolens lærere varslet "overraskelses-frikvarter" i dagens 12-pause.

Alle lærere havde planlagt noget som skulle foregå i frikvarteret - der var mange forskellige "værksteder" hvor man kunne tilbringe sit frikvarter; kæmpe-sæbebobler, pandekage-bagning, brætspil, prinsesse-Mandalas-tegninger, avispapir-hatte, fiskestangs-lotto..... Og hvorfor nu det? I starten af dette skoleår blev legepladsen lukket - samtidig med at vi har "mobilfri-skole-forsøgsperiode" - så derfor synes lærerne, at eleverne kunne fortjene en lille opmuntring - og det fik de - og endda et forlænget frikvarter.... Onsdag er det Lærernes dag - tirsdag var så elevernes dag på Hedegård Friskole!

Se billeder her