/   2015 - 2016

Lærernes dag

I mere end 100 lande fejrer man d. 5. okt. lærerne.

Lærernes dag

Lærernes betydning i samfundet er uvurderlig, og de fortjener at blive værdsat. I Danmark samarbejder flere organisationer med IBIS om at gøre Lærerens Dag kendt. Stadig flere skoler, elever og forældre fejrer lærerne på Lærerens Dag. Her til morgen har flere forældre afleveret bagværk på lærerværelset, tak for det!

Du kan læse mere om fejringen i år på www.laererdag.dk, og via Lærernes Dags facebookside kan du dele elektroniske postkort og få et Lærernes Dag-badge til din egen profil.

”Jeg tror bare, hun gik op i sit arbejde. Hun gjorde virkelig noget for, at andre skulle lære noget. Hun skabte en følelsesmæssig relation til både forældre og elever”. Sådan siger Ali Khachan, som er en af de danskere, der i en ny video fortæller om en lærer, der har eller har haft særlig betydning for dem.