/   2015 - 2016

Studietur til København

Opdatering: følg med 8. klasse til København via deres hjemmeside: www.kobenhavnertur2015.weebly.com

8. klasse tager den 28.-30. september på en studietur til København. Foruden at suge indtryk til sig fra dronningens by, skal de i folketinget og være politikere-for-en-dag. Som optakt hertil har klassen i samfundsfag, historie og kulturfag - siden skoleårets begyndelse - arbejdet med emnet "fra enevælde til demokrati" - så den historisk ballast om grundlovens fødsel i 1849 og den danske demokratimodel er med i bagagen. Senere på året følger også en uges studietur til udlandet. God tur til klassen:-)