Kontakt os med henblik på skolestart i 0. kl. eller skoleskifte

Barnets folkeregisteradresse

Forældreinformation

Kontaktoplysninger

Vilkår for fremsendelse af kontaktformular

Skolen har brug for at indhente, opbevare og bruge personoplysninger om nye/kommende elever og deres forældre i forbindelse med indmeldelse og indskrivning. Skolen opbevarer og bruger - eller har en plan om inden for en årrække at skulle bruge - disse personoplysninger. De vil bruges som kontaktoplysninger og årgangsdelt klasseinddeling samt forberedelse af skolestarten. Når skolen ikke længere har brug for oplysningerne, vil de blive slettet. Du kan til enhver tid bede om at få dem slettet så længe det ikke strider mod skoledriften. Før dit barn starter i skole vil de ligeledes kunne slettes, hvis du blot beder skolen om det.

• IM001991.jpg
  • IM002005.jpg