Indskoling

Skolepædagogerne indgår i det pædagogiske arbejde i skolen ved at støtte op om læringen og varetage socialpædagogiske opgaver. Det kræver et meget tæt samarbejde. Børnenes skolegang er blevet udvidet fra obligatoriske 20 timer til 26 timer. Hermed er der opstået en god, pædagogisk mulighed for at ophæve grænserne mellem leg og læring, og den bliver flittigt brugt til mange nye, nyskabende pædagogiske aktiviteter og læringsformer

På personalesiden er skolepædagogerne blevet velintegreret på lærerværelset, og da de udover skolen også arbejder med de samme børn i SFO’en er det blevet meget lettere, at komme omkring det enkelte barn.

Vi arbejder på at skabe helhed på flere niveauer i dagligdagen, bl.a. mellem leg og læring, mellem pædagoger og lærere, mellem skole og SFO, mellem skole og fritid.

  • IM001996.jpg
  • IMG_5875.jpg
  • IMG_5940.jpg
× Cookie- og privatlivspolitik

Vi bruger cookies til statistik. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies. Læs mere