Indskoling

Skolepædagogerne indgår i det pædagogiske arbejde i skolen ved at støtte op om læringen og varetage konkrete, specifikke pædagogiske opgaver. Det kræver et meget tæt samarbejde i hverdagen.

Generelt forsøger man i indskolingen at udforske grænseområdet mellem leg og læring. Tilgangen til læringen er derfor kreativ og mangfoldig, og der iværksættes flittigt nyskabende pædagogiske aktiviteter og læringsformer

De pædagoger, der varetage specifikke pædagogiske opgaver i indskolingen, arbejder med de samme børn i SFO’en. På den måde skabes der en sammenhæng i hverdagen, og det bliver meget lettere, at komme helt omkring det enkelte barn.

Vi arbejder således på at skabe helheder på flere niveauer i dagligdagen, bl.a. mellem leg og læring, mellem pædagoger og lærere, mellem skole og SFO og mellem skole og fritid.

• IM001991.jpg
  • 887682F6-0F59-44BA-B182-C8AE3E7FA3B9.jpeg